Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine www.mobic.si so v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), s priporočili GZS in mednarodnimi kodeksi za e-poslovanje.

Mobic.si upravlja podjetje Tomaž Šeško s.p. Dolenji Boštanj 53, Dolenji Boštanj, 8294 Boštanj. (v nadaljevanju ponudnik).

Stranke se morajo pred nakupom na spletni strani registrirati in pri tem pridobijo uporabniško ime ter geslo, katera uporabljajo pri nakupih prek spletne strani.
Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu zagotovil informacije o:
– identiteti podjetja,
– kontaktne naslove, ki omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo,
– bistvene značilnosti blaga oziroma storitev,
– dostopnost izdelkov,
– pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve,
– vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano ali že vsebujejo davke in stroške prevoza,
– način plačila in dostave,
– časovno veljavnost ponudbe,
– odstopni rok od pogodbe, če in koliko stane kupca vračilo izdelka
– pojasnjen mora biti postopek ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.

Ponudba artiklov

Ponudba artiklov je odvisna od dobave artiklov in se ažurno spreminja.
Cene so predstavljene kot redne cene, spletne cene in akcijske cene. Redne cene so cene, priporočene s strani proizvajalcev, spletne cene oblikuje ponudnik in so veljavne za naročilo preko interneta ob 100% plačilu z gotovino ob prevzemu ali po plačilu predračuna oz. ponudbe. Akcijska cena je cena za artikle, ki so označeni kot akcijska ponudba in velja za nakup preko interneta v primeru takojšnjega 100% plačila z gotovino ob prevzemu ali po predračunu.

Načini plačila

V spletni trgovini ponudnik omogoča naslednje načine plačila:
– z gotovino ob prevzemu – po povzetju,
-po predračunu z nakazilom na poslovni račun

Cene

Vse cene so v evrih in vključujejo DDV. Cena za izbrano blago velja na dan nakupa, t.j. na dan zaključka in oddaje naročila preko spletne trgovine.
Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti.
Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila, pod zgoraj navedenimi pogoji. V primeru, da se cena artikla tekom obdelave naročila spremeni, bo ponudnik kupca o tem obvestil. Ponudnik bo po svojih najboljših močeh skušal v vsakem primeru kupcu zagotoviti nižjo ceno oz. ponuditi ustrezno rešitev, ki bo šla v obojestransko zadovoljstvo.

Postopek nakupa

Pogodba se sklepa v slovenskem jeziku.
Pogodba bo shranjena v natisnjeni obliki na sedežu ponudnika. Kupcu je na željo na vpogled. Kopijo lahko na zahtevo prejme po navadni pošti.

1. Naročilo v čakalni vrsti

Po oddaji naročila gre naročilo v čakalno vrsto.

2. Potrditev naročila

Ponudnik v elektronski oz. telefonski obliki sporoči kupcu, da je naročilo prejeto. Naročilo se potrdi, ko je izvedeno plačilo po povzetju.

3. Dostava blaga

Ponudnik v obljubljenem roku blago odpošlje na naslov, ki ga je sporočil kupec.

Pravica do odstopa od nakupa, vračilo blaga

Kot kupec imate pravico do odstopa od pogodbe v 14-ih dneh od prejema blaga. O tem nas morate obvestiti pisno prek navadne ali elektronske pošte. Artikli morajo biti neuporabljeni, nepoškodovani in v takšnem stanju kot so bili odposlani. Spletna trgovina pa v roku 14 dni od prejema blaga vrne celotno kupnino. Potrošnika bremenijo le stroški vračila blaga.

Dostava

Ponudnik mora naročeno blago oz. storitev v celoti dostaviti v obljubljenem času. Dostavo izvaja Pošta Slovenije.

Hitrost dostave

Blago poskušamo odposlati v najkrajšem možnem času, pridržujemo pa si pravico do dostave najkasneje v 7 dneh od naročila.
Za vse dodatne informacije smo vam na voljo preko e-maila ali telefona.

Varnost

Ponudnik uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov ter plačil.

Pravica do zasebnosti

Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov. Ti bodo uporabljeni izključno za pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov in ostalo potrebno komunikacijo. Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani tretji osebi.

Komunikacija

Z uporabnikom sme ponudnik stopiti v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje.

Reklamna elektronska sporočila morajo vsebovati naslednje sestavine:
– jasno in nedvoumno morajo biti označena kot reklamna sporočila
– pošiljatelj mora biti jasno razviden
– različne akcije, promocije in druge tržne tehnike, morajo biti označene kot takšne. Prav tako morajo biti jasno določeni pogoji udeležbe v njih.
– željo uporabnika, da ne prejemajo reklamnih sporočil, je potrebno spoštovati

Odveza odgovornosti

Ponudnik se po svojih najboljših možnostih trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih straneh. Kljub temu, pa se lahko lastnosti artiklov, njihova dobavljivost in cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil preklic naročila ali zamenjavo naročenega artikla.
Vse fotografije izdelkov so simbolične in ne zagotavljajo lastnosti izdelka.

Pritožbe in spori

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov.
Ponudnik je dolžan vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti.
Ponudnik bo v petih delovnih dneh potrditl, da je prejel pritožbo, sporočil kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščati o poteku postopka.
Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato se ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.